15 May 2008

-->14 mEi<--

hype~heheh..nothing much 2 say~arini juz dok umah n jage my mom je...mak aku sakit,demam...da 3 ari da dye demam..2 ari da mak aku xg keje...so aku kene la jage mkn minom mak akuh nie...nk d jd kan cite~mak aku ni bole mkn bubo je r..2 ari aku jage mak akuh ni,aku asek msk bubo cam tok owg sehat je...cian mak akuh...nk mkn pon susa~aku xreti r nk msk bubo yg cair tuh.. last2 bubo tu basi cam tuh je~haih...cam sdh lak...jrg mak aku sakit...tbe2 sakit smpai 3 ari...hmm...naseb baik aku de lg kt rmh,at least bole r tgok kan mak akuh~

huhu,ptg tu adek aku msk la ccr udang~kitowg mkn r...pastuh mak akuh pon nk skali,last2 die pat mkn half dr 1 ccr tu je...heheh,mak akuh kate masin...pdhal kitowg rase sdap je...huuu~mak aku nk mkn,tp xleyh mkn...ccr udang la lunch aku...cz aku cm risau nk msk~takot mak aku rase nk jgk..bkn xnk kongsi...tp mak aku ni die xleyh nk mkn w/pon lapa...

smlm dede(sayidah) ajak g umah yah...minx ajakan die psl fs..tp hr khamis aku kene jage mak akuh lg...w/pon die cam da sehat...tp kpale die mlyg2 lg...hmm,maxis lak wt hal...aku xle nk anta msg...mengong tol...seb bek mlm tuh da ok blik...tbe2 dede kasi msg:

dede-->naya,ari jumaat..macik sara de klas jait2..
akuh-->huhu,bgusla..sok kite kene jage mak kite..
dede-->mak sakit ke?
akuh-->haah,demam...da 3 ari...
dede-->btaw mak 'mkn ubat n moge cpat smbuh'..hehe
akuh-->huhu,okeh...thanks!!

wak2 2 aku hepi gile bab stil pat join dorg...n tharu gile bile dede ckp camtuh~siyes...cm nk nanges...cz die amik brt gak psl mak akuh~thanks dede!!(w/pon kite tawu ntah bile br awk akan bace blog kite nih...hihih)syg dede sgt2!!huhu...