06 December 2008

uPacArA mEMaGaR


syitah n syadza


naya,mimi,shamina


langit yg glap

mlm bday moon = 3 dec,ade bacaan yasin scr besar2 an utk moon,ngeehhee...xdela,kitorg ade proses pmagaran drpd makhluk halus...mlm tu,aku n dorm mates sume trun awl cz mls nak bwk tika dlm blik,so kitorg pon cpt2 amik tmpt ats tika yg mmg da dsediakan..prog tu start dr kul 8.30 mlm...sume org kene trun even period skali pon..mlm tu kitorg starting ngan solat isya' scr jemaah..then bc doa,bace ma'thurat,bc yasin..afta dat sis tu ckp air yasin tu,blik,curah kat stiap sudut tnds..pastu ust azhar dtg kasi tazkirah...die cume g taw jgn lggr pntg lrg klaw da pgr tmpt tu,klaw xkire pagar boco...pantang lrg die

jgn curah air pns dlm mane2 lubang dlm tnds time tgh azan cz tkt tkene setan n setan tu akan naik angin...

alamak,aku xingat la yg lain2 tuh,hihi...tp die de gak la nasehat kan jgn tdo sorg2 dlm dorm...n ape2 ptung yg menyerupai benda idup sila bwk blik...lpas tu kitorg solat ajat,solat taubat n ust tu lead kitorg bwirid,time tgh wirid tu ade kakak "kene"...lps wirid die hmbus kat lada hitam n garam kat dpn tu...pastu die ckp,lada itam tu jgn buang smpai pagi sabtu...lame gak die pegi pusing blok d..sjam lbih kowt,smbil 2ggu kitorg zikir..last2 lada itam tu ckup tok blok d je...tmpt aku blok e xwat pon :( ust tu kate blok d da paga,so mebi "die" pindah blok e..so jz amalkan surah al-mulk sblm tdo,insyaALLAH nothing would happen..



ust de gak kasi 1 ktas ni,pnuh ngan tulisan jawi khat..kitorg try nak bc cz nak tawu mksd die...tp taleh,huhu,cz khat die bseni sgt,ktas tu pjanjian ust ngan dat "thing"...ust kate amik n lkt kat pintu dorm n ltk kt bwh btl(so dat bile "bnda" tu nak kacaw die ingat 'o,aku de wat pjanjian jgn kacaw bdk2 ni')mlm tuh hbis kul 12 lbih,waktu abes pon ade sis kene "kacaw"..ust kwn aku kate,"bnda" 2 sj je kacaw sorg dua so dat yg lain akan lmh smgt...alhamdulillah,mlm tu dkt kul 1 aku tdo n lena smpai esoknye..so aku jz tawakkal je la spjg dok nilai..