31 May 2009

tragedi alamanda!

huhu,smlm ptg = 30 mei 09 aku kene fetch adek aku kt alamanda
aku pon minx ar akak aku ikot skali..
so 3 3 anak die pon aku angkot skali..
ngee,aku xconfident lg nk drive sorg..

smpai je alamanda,akak aku n anak2 die kua ddk kt kusi tepi kete..
(kusi2 yg dkt dgn tnds kt lua alamanda tuh)
aku duk dlm kete je..
tgah 2ggu 2..
tbe2 kete meletup..
adoi..
kete da berasap2 da..
aku cpt2 kua..
dgn xpkai selipar..
berbaju kelawar + sweater dan tdg mak aku..

tdg 2 xbcorak2..



pastu cpt2 matikan enjin..
kang dgn kete2 skali meletup..
adeyh..
sekuriti n pakcik2 teksi sume lari2 dtg kt ktorg..
haha,kjap je tkenal kat alamanda..
org yg lalu sume tgok..
adeyh...
malu nye ngan pakai bj cam tuh..
dgn kaki ayam..
yelah,aku mmg xde niat nak kua dr krete tuh..
jz nk g fetch adeq akuh je..

xpelah...
jnji nyawa aku slmt..
ngehee..
pcik sekuriti siap tego..
ckp..
SIAP XPKAI SELIPAR AG..
huhu..
cuak woo..
pakcik sekuriti 2 2ggu je kt situ smpai ktorg blaa..
huhu..

ni lak d petik dr blog adeq akuh..

"lastly,semua balik,aku pusing2 beli barang.hadiah bday naim,nephew aku.bday dia hari ini.hepy bufday my dear naim!pastu keluar,nak balik lah kononnya.pastu masuk balik beli kek kat secret recipe.beli 5 potong.otw nak patah balik kat kreta,kakak aku park kat jalan kat tasik tu,tengah aku nak call diorang,mana diorang,tiba2 bunyi 'BOOOM'.semua ada kat situ semua cuak!ada yang lari.ingat pistol!ada kes tembak2 ke ape.ada buat muka cuak.aku pon cuak.semua security pergi kat tempat tu,bila dah dapat kol kakak aku, dia cakap 'ema!cepat datang kat kereta,belakang ni.kereta meletup'

aku cuak je!huh?meletup?hushh.then bila hang up,aku terus gelak2,sebab orang ingat bunyi pistol,rupanya bunyi kereta kelisa kitorang!lol!pergi kat situ,orang kerumun.wah3,dapat publisiti douh!!!:P kakak aku yang pakai kain batiknya(tengah pantang besalin tu),kakak aku nayo uh pakai baju kaftan nya,wat malu je.hahaha.rupanya,aircond punya paip tebukak.tu yang bunyi meletup.sebab tekanan dia kuat sangat kot,paip uh tak boleh tahan.haha.fizik2.yang tak bole bla nye!baru lepas service beb!huhupastu nak blek,kitorang cuak je,orang yang cek kereta kelisa uh cakap,boleh hidup lagi enjin,so boleh drive lagi,jangan bukak aircond lah.huhu.dah drive,sempat pulak kitorang stop kedai beli barang dapur.haha.selamat sampai rumah."



gmbr adelah utk hiasan semata2