04 April 2010

no class,no assignment,no presentation,no quiz,no EXAM!!

sian blog ku nih,huhu,aku da bes exam,5 paper,3 awl tu mcm tsunami melanda otak aku,abes die sapu sume benda yg aku da ingat n hafal,so,otak aku mcm xde pape,mmg redha je jwb,jwb ttp jwb,jgn tggal ksg!!itu prinsip aku,mane tawu ape aku jwb btoi,hihihihi,yg 2 akhir tu agak sng la aku ckp,fiqh mmg aku rilek gile blaja,tgah blaja bole slamver ttdo plak,smpai pagi tros lak tuh,naseb baik hang dpt jwb naya oi!account aku risaw gak,blaja awl,tp tgok owg lain sume slamber je,dgn main game,pdhal lusa nak exam,account mane bole xde latihan...huuuu,alhamdulillah,naseb baik dpt jwb w/pun ade yg konfius,lumrah exam la kan,sng ttp sng,tp konfius tbe2 menyelit kat dlm otak...huuu,tu keje setan a tu,sape agi.....


smlm bowing gila pas exam,tataw nak wt ape,nak balik tgari tu jugak rase mcm tanak
bsesak kat ktm,huhu,so redha jela,pg2 td aku bgun kol 6stgah,tros siap2 nak balik,n da selamat smpai umah kol 9 suku td ;p tp tade owg kat umah pon,mama baba ema g caameron,bes gilak!kla,ciaaauu,nak tdo,papai