23 May 2010

Games yg melalaikan

..Baby Adopter..
..Hotel City..
..Restaurant City..
..FishVille..


disebabkan aku sibuk melayan games d facebook,aku jadi mls utk blogging..heeee,sampai ade yg da btanye bila nak becerita kat FAIRY-TALE..

aku tgh amik shortsem,rajen sgt nak blajar ketika kawan2 yg lain sibuk bercuti..huhuhu,sedihnya!ingatkan shortsem bolehla bersuka ria,tp hakikatnye x,shortsem,semua nya nak cepat.assaignment nak cepat,blaja baru 3mggu da exam,masih dlm proses utk memahami plak tu...ni esok ade presentation,slides xbuat lagi :'( assignment die da hantar last week,aku n mamai buat dlm mase 1 hari,em,boleh kira less then 1 day pon!gila x!mane xnya,the week b4 exam IA,selasa nex week tu plak exam UNGS,Khamis nye tu plak da kene hantar assignment,perah otak + xckp tdo la jdnya!aku tdo 2 jam je mlm rabu tuh.huhuhu,mggu ni plak nak kene siapkan assignment IA,dala nak kene rephrase ayat,aku xsuke!nnt aku buat,mesti mcm ayt budak tadika jdnye,ihateenglish!

penatlah,nak g basuh bj..daaa

yah!baru aku perasan bila kaw ckp baby kaw da boleh gerak kaki,aku nye gerak tgn la,haha