15 October 2010

beban terangkat

kui3,apekah tajuk ku ini,beban terangkat?actually da settlekan asaimen CA dan da submit pon..asaimen yang out of nothing,terus jadi complete dalam masa 1 hari, tp xtidur mlm la,ok fine,aku tdo jugak ;p lantak p la org tgok aku tido kt mcD,janji aku dpt tido..huhu,sebenarnye ktorg plan nak siapkan malam td kat librry,but xsiap2 jugak,then g HS mkn jap,perot sume da sakit sbb nak mkn pon xde mase..then ktorg decide nak overnite kat McD taman melati..huhu,pas mkn2,terus rushing nak keluar,takot kat main gate xlepas pulak nnt ;p

Then dok la kat mcD tuuu,buat2,aku rase ngntok,pi laaa tdo lam ketee..pastu ttdo lame pulak ;p naseb baik terbangun,kalo xtdo lam kerete smpi pagi la alamatnyee,then terus kluar n masuk mcD balik,then sambung tido lam mcD,haha,sorry!aku bukan jenis yg tido lambat,aku jenis tido awl,bangun pon awl..around 10 mcm tu aku da tido,tp kalau ade keje,pling2 pukul 12-1 laa..after cam tido jp,bangun n buat asaimen sambil dgr lg kuat2,so that aku xrase mengantok ;p then da segar siap nyanyi2 sekali..huhu

kali ni mun pon ikot jugak,die nak buat2 bz jugak ;p padahal bz buat krgn dlm jawi,amik gmbr,amik video,tengok How i met your mother laaaa....ok2,fine,adela jugak keje yg die buat ;p essay integrity tu n research for working paper ;p huhu,dorg bertiga xtdo pon..aku je tido kejap smlm..

then da pagi pon balekkk,balik2,terus aku cari katiiilll,huuuuaaaaaaaaaaa,sedap gila tido,tp cam ade alarm yg gerak aku kol 10 lebih,alarm dlm diri sendiri yg xkasi tido lame sgt sbb keje aku ade lagi sikit..huuuuu,kul 4 nak kene htr..kitorg kol 3 50 bau siap,naik kete,then g print appendix kat achik jap,then lari2 pegi Accounting department,sumpah semput gila!aku da xkesah org pndg,ramai kot org aku kenal tyme tuh...aaaaahhh,yg penting asaimen aku htr on time!haha,but ekceli da lewat 5 min ;( mdm kate nnt kene penalise kalau htr after 4...aiyyyooo,5 minit jeeee mdmm,but mdm xde pon ;p sbb tu kene htr kat department..heeeeee..

nak tahu xrahsia mun?mun xmandi lagi dari mlm tadi,smpai hari ni yang da nak maghrib kejap lagi ;p sebok nak g mkn dulu...kui3!!!

CA da settle,2moro submit working paper n essay integrity,mlm ni nk kene wat budgetting =.=' xsuka nye buat something yg aku xtau mc mane nak buat :( next week kene present UNGS n ade marketing talk lagi,kene buat speech lagi..kene htr asaimen CM and project MIS..case study CM lagi :( aiyyyoooo,apesallaaa da dekat final makin bnyk kerejee,patutnye bagila otak students rilex sikit,bagi mse wat revision(buat revision ke kalau free ;p) keh3..tu jelaaaa,oooo ooo,jeles nuffnang mun da rm12 :(