07 August 2011

Slow Learner

me : apa mama cakap ni?nayo xpahamlaaa
mama : ya ya,u r a slow learner..

mama pun ckp i'm a slow learner :( xkisah sebenarnya,sebab i am a slow learner.it is just that my mom pun ckp macam tu,macam terkejut sikit.macam sedih pun ada jugak.isk2..tapi xpe,mama tau i'm not stupid.aku hanya perlukan extra effort utk sama taraf dengan yg lain.

driving pun sebenarnya aku xcukup confident masa baru dapat lesen,seingat aku hampir setahun lebih lesen P baru aku start bawak betul2,bwak dekat area bangi kajang serdang putrajaya amik ema kat sekolah.dah lama bawak kat jalan raya,baru aku kuatkan diri masuk lebuh raya MRR2.and yes,now i can be considered as an expert!haha.sejak dari awal aku masuk MRR2,jarang aku duduk lane tengah,usually mmg lane paling kanan sekali,sebab biasalah,darah muda,semua nak cepat.but bila aku rasa mcm nak lambat2 sampai UIA,mula la mengada2 duduk lane tengah,lembab sikit.huhu..

tapi sebenarnya aku ni kira lambat aaa,adik aku baru 3-4 hari lepas ujian memandu terus drive kereta,dengan lesen P xdapat lagi..hish2..budak sorg ni,dapat lesen lesap!and now dia xsmpai setengah tahun dapat lesen da masuk macam macam jenis Lebuh raya..huhu,tapi hari tu saja dera dia,mintak jadi driver 1 hari pegi UIA sebab aku ada exam,dia drive pegi and dia drive balik.aku exam pun dia tunggu laa,hehe..dia still xdapat lawan ke experttan aku di MRR2,macam2 jenis lori bas kat situ.huhu

i'm a slow learner,but it doesn't mean i'm stupid.thank you!