23 September 2011

MasterChef Australia

haih,tonite will be only me and izzat at home
mama baba ema dah g jb tengahari td
at first,mmg aku patut pegi
but then smtg happened
and fikir2,banyak keje sebenarnya nak kena settle
kalau pegi nnt bnyk habis masa dlm kereta je.
pastu hari isnin kang jd malas malas
sanggup aku xpegi even baba dok kat hotel PAN PACIFIC pun T.T

tadi mcm berbelah bahagi
kejap nak pegi
kejap xnak
waktu dorg nak pegi,tiba2 aku ckp nak pegi
sbb sedih kena tinggal
mama siap suruh bwk je baju kotor,
pegi basuh kat rumah akak since aku xbasuh baju dan xmandi lagi -.-' !!!
ok xsenonoh

today habiskan masa tengok masterchef australia je ;p
xbuat keje pun kan!!!
gediks je lebih!
buka puasa pun makan apple crumble je ;(
licin aku makan!
oh kantoi,tengok masterchef time puasa ;p
ada belas belas episode je lagi nak habis ni..
hehe,dia total ade 80 lebih episode.
chaiyok2 sikit je lg nak habis ni!!









sedih.dah rindu mama baba.
selalunya kalau dorg travelling dalam negara mmg aku follow.
tiba2 rasa nak pegi pulak kan.
way to late naya!!