12 October 2011

G 1.2 A

aku da xkisah apa org nak ckp pasal aku tukar bilik.xkisah!xkisah apa ex budak bilik nak ckp.pandai2 fikirlah.kau dtg sini utk belajar.pity you silap pilih kawan.xpayah sibuk nak spread cerita aku xbaik.cermin diri dulu.

aku wonder bila korg study.korg nak duduk bape lame kat UIA ni?selama2nya eh.

kalau korg yg baca rase aku over.up to you.xkisah apa korg nak fikir.sebab korg xrasa.bila nak tidur,org bising nk mampus,kau mampu ke tidur bila org dlm bilik tjerit2?kalau boleh baguslah.aku tak.tidur aku xpenah cukup duduk dlm bilik ni.kdg tu mata da macam panda!sbb aku kena tunggu dorg tidur dulu,baru aku dpt tidur.kelas pulak semua 8.30.hadoi mmg xtahan!sbb tu petang2 aku paksa diri tidur so that mlm kalau kena tidur lmbt,aku tahan la.

bila bising nak study pun susah.mmg aku jenis kalau buat calculation sumbat telinga.itupun still boleh dengar sebutir2 dorg ckp -.- bygkan kau study subject membaca.kau nk baca,nak paham sambil dengar dorg bising2.mmg xmasuk kepala la.takat scan buku tu je!kalau quiz,exam,mmg merana lah nak study dlm bilik tu.

aku xpenah kacau dorg tidur.kdg tu geram sgt,rasa nak je pasang movie@lagu kuat2 time dorg tidur.letak kat tepi telinga dia.hamik kau rasa mcm mana org ggu kau tidur!tp aku xsejahat tu.sbb aku xsuka org ggu aku tidur.

now aku dah tukar bilik.Praise to ALLAH,setelah 1 tahun lebih dpt rumates kelawar.akhirnya aku dpt rumate yg belajar.rumate yg reti jaga privacy org lain.yg penting aku dpt fokus study dlm bilik.dpt tidur yg cukup bila aku perlukannya.huhu,xpenah lagi aku xcukup tidur,siap terlebih2 tidur,hoho,petang smlm tidur dari 5suku smpai 7stgh.terbaik ;) ,kalau xcukup tidur pun sbb aku yg sendiri yg tidur lambat.

waktu first2 masuk bilik,tgok common space dorg bersih je ;) sedap mata aku pandang.dorg pon baik je.ALHAMDULILLAH sgt2.walaupun first2 masuk mcm sedih bilik telebih kecik.tp lepas seketika,aku redha,sbb ada hikmah,ianya di ganti dgn ketenangan.kalau bilik besar,ketenangan xda,xbest gak kan.

thanks to akak ex rumate aku tlg proses tukar bilik(ok pjg ceritanya).hopefully akak pun dpt ketenangan yg di cari2.huhu.

back to study.terpanjang pulak entry,baru lepas study DS :) now nak study Audit plak.Jom study!

oh ya,aku bukan setakat tukar bilik.tapi siap tukar blok.doakan aku ok kat blok ni,setakat ni ok je,sbb blok ni sgt dekat ngan monyet dan anjing -.-