05 June 2008

di tAg oLeh kAk izYan

1) Berapa lama anda dah sertai usrah??
start usrah,waktu F1 klaw xslap...so,da lame gak da aku bkecimpung dlm dunie usrah..nk kire bape lame?dlm 5 @ 6 tahun kot....huhu

2) Bagaimana anda boleh sertai usrah?
camne?sbb aku sekolah kt AL-AMIN,dlm smggu ade shari yg disediakan mase utk Usrah(1 jam i thing?)

3) Kenapa anda menyertai usrah?
knape?mule2 waktu kt kolah sbb mmg tiap2 org kene ikot usrah,tp skang aku ikot sbb better g usrah drpd tcongok kt umah wt bende xbpekdah...

4) Tiga perasaan anda setelah menyertai usrah
- nak berubah
- diri ini teramatla hina
- bnyk jgk benda yg aku still xtawu

5) Lima perkara yang anda dapat selama menyertai usrah
- ilmu yg baru bg aku(tp lame da,cume aku br tawu)
- dpt tuka2 pendapat n tanye pndpt org lain ttg ssua2 isu
- dpt mengisi mase
- panduan tok try change myself
- dpt tawu bnyk cerita dr pengalaman naqibah2 aku

Peraturan Tag:
1) Setiap blogger mesti letakkan peraturan ini di hujung entri
2) Blogger yang ditag perlu menjawab soalan-soalan yang dikemukakan
3) Blogger yang ditag perlu meletakkan jawapan di dalam entri blog masing-masing
4) Jangan lupa untuk tag rakan-rakan blogger yang lain

makanya saya berbesar hati untuk tag:
Nuha!!(xbuat agy kan tag ni)