27 October 2008

do u know?

huhu,cam klaka bile bc artikel ni...but its a fact..

Tahukah anda ‘percikan’ air yang mengandungi bakteria daripada mangkuk tandas semasa disiram (flush) boleh mencapai jarak sehingga 6 meter? Ini bermakna bakteria tersebut masih boleh terpercik pada tubuh anda, apatah lagi sekiranya anda berada di dalam tandas awam yang sempit ruangnya. Jadi, setiap kali selesai membuang air, pastikan anda menutup dahulu mulut mangkuk tandas, kemudian barulah menekan punat 'flush'. Selepas itu, barulah anda boleh meneruskan tugas atau aktiviti lain yang terbengkalai dengan selesa.


next,these fact aku taw waktu ptama kali aku masuk klas econs~


roti canai mgambil masa sminggu utk dhaDAM..so kalaw korg mkn 2,roti canai yg ke 2 tu akan d hadam mggu dpn..ngeee

when we swipe our credit card,da info straightly go 2 da satellite(da bes satellite is owned by israel)then,they will know our private info n wat r we buying...from dat they will know wat type of food dat da muslims always buy...then they will change da stucture of da food..in da mean time,of kosla da muslims sll nye lmbt tawu..skrg ni susa,mule2 hmpir sume bole mkn(lain la menda yg trg2 hrm kan)then,itu taleh mkn,ini taleh...gosh~!susa la skang ni,msk sndri jew yg pling slmt..itupon kene pastikan gak bhn2 slmt...

KFC or kentucky fried chicken now only can use 'KFC' without a meaning because they use genetically chicken that did not get da recognition from da international society of bla bla bla(aku xigtla lecturer aku ckp ape)so ayam yg d jual d kfc bkn la "AYAM" yg sbnr2nye...ayam genetic ni akan harm sape yg mkn die scr plahan2...n until now pon if kite sume tanye ape resepi ayam die ni,org yg keje kat kfc pon xtawu...dorg akan ckp yg bhn2 sume dtg tros dr amerika..wat da??

n dis info aku br tawu smlm,wak2 borak2 ngan abg n kkk ipar aku...

biskut JULIES yg perisa cheese,packet wane ungu tu taleh mkn cz ade melamin..

stkt ni jela ek info2 yg aku br tawu...ngehee