23 October 2008

ouTing..

lolo..shari pas aku abes last paper 4 final=rabu=15 hb...aku g kl=jln tar,jln masjed india n sogo...hoho...kua ngan membe aku=kelantanis..die pattnye g ngan org lain hr slase,tp dat gul tu xle g lak...so aku pon kesian a kat die cz dala blik lmbt smata2 nak outing ngan org 2,pdhal paper die da abis since isnin lg...aku volunteer la nak kua ngan die..so aku srh die ikot aku blik..sng skit...alkisahnya...mlm slase tu,blik2 uma aku mkn n tros ttdo smpai pkol 9 30 pagi(smggu xckp tdo maaa~!!)yg membe aku ni xgerak pon...die kate "die tgok aku tdo je...die mls nak gerak..."hadoi yunk,gerak je r...dala da lmbt...aku xsdr lgsg...huhu..

so kitowg pon g...kul 12 15 br smpai kl..jln2 dlm sogo...woooooo~!!manyak sale~bes...ngehee...seb bek aku xjln ngan mak aku...law xmmg shopping hbis aku...pastu kitowg g ar jln tar..g bli 2 tdg tok mak n kkk membe ni n 2 slndg utk diri die sndri..pastu jln punye jln punye jln...smpaila kitowg kat jln masjed india...main jln je,bkn tawu sgt jln...last2 nak cr masjed pon tpakse tanye org...membe aku bli 2 blouse..asek membe aku je shopping...aku?hiii...aku bli spsg brouch yg tgantung2 tu tok akak aku nye bday...brouch kcik manyak2 n gelang tok adek aku...dats ol...pastu kitowg g msuk sogo blik...g mam...agak2 time tu da kul 3 lebey...lmbt tol lunch...huhu...aku mam kebab croisone(camni eyh eja die?) kat kebab ape ek?kebab king ke ape a?lupe ar...membe aku mam sosej kat 1901 law xslap..19 ape2 pon bole...ngaha...gile~!!pastu blik...waaaa pnat~!!dala pnt exam xabeh ag + ngan pnt kua ni...hadoi~

hari isnin lpas=20 hb aku kua ngan membe2...aku naik train sowg2 dr ukm smpai kl central...xpnh aku wt keje cam ni...pastu dok tcongok stgh jam kat sana sorg2 smbil 2ggu membe aku,kitowg g pav..wooohoo,bes,g tgok movie,aku lupe arh name movie tu...cite die ade lwk,pengkhianatan n kesungguhan tok mcapai ssuatu...huhu,overall mmg best~!!smbil tgok tu smbil mkn pop corn plak tuh...sorg 1 yg medium...hihi...smbil tgok mulut mengunyah...ngehee...mane x makin gemok~!!alaa,lantak arh!!janji prot berisi..

pas abes movie kitowg g solat...suraw die mmg chantek,chantek gile...standing ngan kat klia nye...tp slek ar,tgah2 otw nak g suarw...de part kecik je nak msuk lorong die...ape la slhnye klaw besa kan ruang nak msuk lorong tu...dorg wat cam tu mcm malu klaw org asing nmpk suraw tu...haih,suraw da chantek...xkan malu kot...apelaaa~!!xphm aku...

hmmm,pas g suraw kitowg pon g mam,kat nandos...ermm,cedap...hihih...pastu jln2 kua masok kedai...membe2 aku je shopping,aku xde nafsu nak beli pape time tu...cz dlm mood sdey...wahahaha...ngong aja~!!nak blik tu terujan la plak...hmmm,kitowg pon g ar watson,g bli payung,xpsl2 kene bli payung...hoho..dkt kul 7 br aku smpai umah....ramai gile org kat mono n ktm...msuk jgk arh...nak blik...tpakse ar...blik lak tyme org abes keje...lg le...