12 April 2009

colmAr





n again,my mom xikot..aku n adek aku je ikowt..overall,nothing's really special,jz dok lam blik,n tgok tv,de gak r jln2,tyme mkn aku n adek aku mkn kat kdai2 kat situ,pergh,best sgt harge die,skali mkn,hmpir 5o la..but klaw nak kire..still mura,banding mkn kat cafe hotel..huhu..


de 1 kali tu,aku n adek aku mkn kat kdai italian ni,order ar pizza n fries..tbe2 tgah2 2ggu tu,de 1 band ni dtg kat kdai tu tok nyanyi,tiap2 meja lak tuh,aku da tsengih2 n ttunduk2 tyme turn kitowg,malu seyh org pndg..nk makan pown xsenang..cover beb~!!hihi,yg bes dorg ni,ade org minx nyanyi lg tarzan tu(xingat arh tajok)..dorg nyanyi..siap ngan suare haiwan skali die uat..hihi..tyme kitowg,dowg nyanyi kan u'r everything 2 me...bes seyh~!!sanye die tanye,nak dowg mainkan lg pe,tp kitowg manela tawu sgt..kang minx,xknal lak..huhu...dala siap ngan gitar comey die..ngeee ^_~