25 April 2009

yah's tag

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

.:Roda Roller Coaster:.

sbb roller coaster trang tang2 xde RODA..
wahaha,sbb dlm idup ni,xsllnye kite akan d ats,kdg2 kite akn jth,itulah lumrah kehidupan..tp kite taleh ngalah,stand up n strive 4 it(anythingla yg korg kejar tuh)

so blog ni mceritakan jatuh bangun aku..jatuh longkang pown akan d cerita KALAW jatuh..


2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannyaseperti itu?

naya288.blogspot.com

naya stands 4 my name
288 is my birth date,28 August


3) Apakah method penulisan dalam blog anda?

ikut suka aku je..


4) Pernah terase nak hapuskan blog anda?

wahaha,mcm taw2 je..klaw bole sume bende aku nk delete..ngan DIA2 skali aku nak DELETE!


5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?

aku suke nukilan die,kdg2 buat aku tgelak sorg dpn comp ni ^_^


6) Senaraikan orang yang akan anda TAG:

MALAS

waaah,matile,sok MUET,pnat wat comprehension,2 yg dok ngadap blog ni,berehat bersama blogspot!haha,xtdola aku cam ni

yah!cpt xaku respond tag ni?ngee..

2.14 a.m