09 June 2010

makan-makan dan teori!

makan?semua org kena makan kan?tp kalau xmakan pun manusia still boleh survive,kalau xminum je manusia boleh mati,kita xboleh hidup tanpa air,but aku tanak cite pasal air,aku nak cerita psl MAKAN~

aku selalu alami satu situasi ni.em,sebelum mandi lapar gila2!siap nak mandi cepat2,semata2 nak pegi makan.but after mandi,tibe2 je xlapar,aku pun xtahu nape.situasi ni jd kat aku sorg or mmg semua org mcm ni pon aku xtawu.selalu sangat macam tuh,so aku boleh conclude kat sini,dat if aku rase lapar,pegi mandi!boleh la elak dari makan
makan makan dan makan!!!!!!huahuahua,teori aku sendiri,mungkin hanya boleh diaplikasi pada aku je.mungkin teori ni boleh d pakai utk mengembalikan bdn ku dahulu?siapa tahu?hahahha!mengarot jer!

lagi satu situasi is,kebelakangan ni aku selalu je makan depan laptop,sambil tengok movie/on9,situasi ni menyebabkan aku rase xkenyang,padahal makan cukup,bukan sikit,tp xbanyak juga ye!standard punya makan la!standard perempuan ok!mmg family aku pun xgalakkan makan depan tv, 'dat will make u eat more than usual' mama kata,realiti pon =.='

'you are what you eat'


ape kena mengena ngan post ni?ala,bolehla,makan2 jgk kan :) sebok blogging,accounting 2 topik hang xpaham!kang exam rabu depan tenganga!huhu,yela2,nak p study la ni,nite peeps!!!