19 April 2011

Steak House near Wangsa Walk

pada satu hari,saya puasa,waktu tu kat wangsa walk,rasanya time tu sibuk buat latihan utk tournament bowling,heee,pastu da nak bukak puasa,aku sibuk cari air,sbb mamai makan tutti frutti dia sampai habis,xsempat nak mintak dia savekan sikit utk aku bukak puasa,then termasukla satu kedai..

aku cakap "nak beli air kosong je."
pastu dorg offer la makan semua,
aku cakapla,"xpe,saya nak bukak puasa je."
then that guy kata,"oh,nak bukak puasa ke?kalau mcm tu xpayahlah bayar air tu,saya belanja.doakan saya dpt pergi oversea tau"

perghh,haha.time tu fizu mamai ada.habisla kena bahan ngan fizu pasal masuk kedai dapat air free.haish,aku nak beli,dia yang kasi free..sbb time tu mmg da azan,da kritikal nak bukak puasa

then mamai cakap kita kena pegi makan kat kedai dorg la lain kali,huhu,yup,aku pun pikir nak makan kat kedai dorg,but not at that timela.then lepas tournament bowling kitorang g makan kat situ,me,mamai n yana square.waktu masuk kedai tu tengah mintak order semua..

budak yg amik order tu cakap,"oo,ni kakak yg bukak puasa hari tu yeh?"

cess -.-' xcover langsung,malu siot!satu kedai tu kenal aku.aku pun sengih2 je.huhu,dorg semua makan steak,aku makan chicken apetah aku dah lupe,haha,sebab steak dia mahal nak mampus!30 lebih semuanya,aku mmg xsangguplah nak bairkan duit aku mcm tu je,aku punye dish pon 20 lebih..makanan dorg sedaplah jugak..

steak dorg,aku xrasa,tapi dorg kata sedapp..worth it.

my chicken ....?hehe,sedap!