05 January 2012

3 more to go~~

3 more paper to go.
killer sgt tiga yg terakhir ni.
sebab tiga tiga mengira.
3paper ni dlm dua hari..
aduii..
mmg pulunlahh smpai hari isnin ni.
mmg mata bengkak2laa.

3paper ni boleh memekakkan telinga kuat2. sbb kira2 plus hafal steps je.
paper yg da blalu tu semua menghafal.
ngantok gila xda lagu.

isk2 doakan kejayaan saya :)
ameen~~


esok mama baba ema mahu tinggalkan saya keseorangan di malaysia.
huuu,dorg nak g sri lanka..
tinggalla aku tkapai2 menjawab exam.
kalau xexam ni..
aku pun xkan ketinggalan..

start hari selasa saya da cuti :)
tapii,xbalik hari selasa kot sbb nak sought things out kat UIA nih.
MAHALLAH,SAMAN,VOUCHER BUKU TU,PRACTICAL LAGI.
plus nak lepak2 kat sini dulu n kena qada' tidur.
xlarat nak balik hari isnin gak
and and and
nak kacau yana study ;p

heeee,belum cuti lagi,
tapppii..
list things to do da berjela-jela.
haha.excited~~~~~~~