13 January 2012

Unaccomplished Mission

"semua habiskan makanan dlm pinggan."
"kalau x,xleh keluar dari dapur."
*ema tutup pintu*

terus naim mkn cepat2 sampai habis,
naim pun keluar.

sementara paksa2 naurah makan.

nurin pulak dah habis.

tinggal naurah sorg2.
paksa2 dia habiskan.
aku teman dia sambil basuh pinggan dlm sinki.

provok2.
"xhabis makan,xleh keluar dr dapur."
"duk sorg2 dalam dapur."
pastu dia makan lah sikit.

dia bg alasan..
"pedas pedas pedas"
aku balas.
"kalau pedas minum air tu haaa"

dia pun diam kejap,
tiba2 buat muka sakit,
sambil pegang dada
batuk2 sambil melutut atas lantai.
"uhuk uhuk uhuk,awwah batuk"

aku xmakan pujuk
"habiskan makanan baru boleh keluar~!!"

dia pun dgn dramanya
"awwah nak baliklahh,awwah batuk"
aku buat tak layan jee.

suruh dia habiskan jugak.
tiba2 cakap sakit gigi pulak.
ada makanan telekat kat gigi.

haih,macam2 lah budak sorg ni.
nak suruh makan punn susah!!!
last2 aku dah habis basuh pinggan pun dia xhabis2 makan lagii.
in the end,xhabis pun.
misi aku suruh naurah habiskan makanan xberjaya.