01 July 2009

ABC

hari ni xupdate lg..
hmm,ade something 2 tell..
but tade pic lg..
xbestlah xda pic..
so,esok aje la ye saya story mory..

2day is wednesday..
cuti saya tinggal sisa2 je lg..
haih..
saya xda smgt utk truskan hidup sbgai seorang pelajar di UIA Gombak..
4 tahun..
org keliling kata..
"ala,kjap je tu..pejam celik pejam celik da habis 4 tahun"
tp..
saya yg hadapi semua itu..
saya sll terfikir utk keluar dr uia selepas grad dr cfs..
dan smbg degree di U lain sahaja..
tp bila pikir balik..
di UIA bnyk kelebihan..
peluang bekerja dgn kerajaan sgt besar..
ada quota (cane a eja dia?) yg da dsediakan utk graduate UIA..
kalau boleh slps degree saya nak kerja..
saya xnak bljr tinggi2..
last2,saya xkerja..
saya nak pgg duit saya sndiri..
xpyh minx mama duit..

dan..



erm..
tukar topik ok?

saya juga sll terfikir utk berhenti trus drpd blajar..
saya sll fikir begini bila saya rasa dah xmampu nak hadapi semua itu..
tp xpenah nak buat pon..
takut kena marah..
ngee..
org kata..
"cakap xserupa bikin"

tp saya pon ade cita2 ok?
saya nak jd ACCOUNTANT yg berjaya!!
dan,saya ade 4 tahun lg utk mencapai cita2 saya..
org dulu2 kata..
"bersusah2 dahulu,bersenang2 kemudian"
tp saya sll xpernah nak ingat semua itu..
sll aje cepat putus asa..
mungkin saya anak yg agak manja..
sbb saya anak no 5 dr 6 adik beradik..
saya xpernah ddk asrama..
cfs pun di nilai aje..
tiap2 mggu balik..
xpernah nak ddk kat situ time weekend..

dan skrg,saya kena cuba ubah diri saya..
jgn manja sgt!
smpai tiap2 mggu nak balik..
kali ni bukan dekat..
kat GOMBAK ok!
not NILAI anymore!
n u have to stand on ur own feet from now onwards ok!
jgn terlalu mengharapkan org lain..

n


5 days 2 go..
still a lot more 2 be done..
fill in da forms..
byr yuran..
sopinx!
packing up my stuff..
kemas rumah..
da most important thing is to clean up my room!!
n of kos..
menikmati hari2 terakhir saya..






bersama family saya =)

*THE END*