02 July 2009

suka suki

olla everybody..
i'm writing this post at UIA gombak..


no la..
saya xregister lg ok?
hari selasa mggu depan br reg..

saya teman mak saya pegi training / briefing di sini..
tgahari td kami pergi borong bj raya =p
tahun ni kami mls tempah bj..
kami beli saja ok..

saya buat ape ye smbil 2ggu mak saya?
mula2,saya pegi mkn lasagnia..
mkn lmbt2..
pdhal bndanye skit..
saja buang masa..

then saya start penjelajahan saya..
jalan jalan jalan..
pusing pusing..
sesat..
smpai la saya kat KENMS
KULIIYAH OF ECONOMICS AND MANAGEMENT SCIENCES..
dkat ngan kuliyyah law..
saya jealous dgn pddk mahallah ali dan mahallah aminah..
sbb sgt dkt dgn KENMS ok?

slps itu..
saya teruskan misi saya..
iaitu utk mencari mahallah nusaibah..
my future mahallah..
jalan jalan..
sesat sepuluh kali mungkin?
haha,tipu je!
pakai redah je jalan..
jumpela saya dgn tangge mahallah nusaibah..
yg bnyk tangge..
tulah mahallah nusaibah ok..

then,saya cr mahallah hafsa..
hmm,btullah..
agak jauh juga dgn KENMS..
tp pada saya..
lebih kurang je dgn mahallah saya..
sbb,mahallah saya tinggi..
mahallah hafsa jauh skit..
mgkin waktu nak pegi KENMS,
saya cpt skit lah..
sbb saya turun tangga..
tp nak balik mahallah jangka masa mgkin sama..

skrg saya da tawu jln..
saya da tahu mana library..
klinik..
kafe pling dkt ngan KENMS..
tmpt nak solat..

sbnrnye saya mmg da agak familiar dgn tmpt ni..
cume xdelah smpai tawu ni kuliyyah ape dan ape..

KENMS agak besar..
campus ni pon agak besar..
semput jugaklah saya berjalan..
drpd 2.40 smpai 3.40 saya berjalan..
masuk kuliyyah ini dan itu..
ingatkan nak masuk library dia..
sjuk skit..
tp kene gune student card..
donno whether cfs student boleh masuk ke x..

slps jelajah uia..
saya melakukan 1 experiment..
saya kembali ke mahallah nusaibah..
saya berjalan ke arah KENMS..
dan masa yg di ambil utk smpai ke sana..
hmpir 10 minit jugaklah..
huhu..
berbanding di cfs..
dlm 2-3 minit je da smpai kelas..

ok lah..
smpai sini aje..
saya post mlm skit cz nak edit font n so on..
skrg nak g sopinx skit sblum balik..
pai2 =)


4.35 pm
masjid uia gombak




saya baru balik dr mines..
mama pegi massage kat thai odyssey..
90 minit..
saya pown jln2 r sorg2..
kena pulak mama bg duit..
sopinx abes r..
tp xla smpai abes duet yg mama kasi tuh..
saya teroka seluruh pelusuk mines!
saya suka jalan sorg2..
saya suka sopinx sorg2..
saya beli :

1 beg
1 tshirt lgn pndk (dlm rumah aja ok?)
1 hairband
2 sepit rambut kecik..
1 set hanger (24)
1 paket biskut julies

bestnye arini..
walaupon ade duka nya..
tp da terubat bila sopinx!
ngee..
saya dpt 2 bj kurung..
1 utk raya(ckplah 1,lgpon da bsr kan)
1 utk masuk gombak..


10 o6 pm
rumahku syurgaku