20 September 2010

auto publish

testing testing mun,hehe,bila post ni muncul,maknenya ia publish automatically...weeeeee~


ok,sbnrnye aku xde mende nak update pon,my life da kembali boring as usual,belajar,abg ku da balik jordan (da xde org yg baik hati nak belanja2 lg da), akak aku da balik London(org yg ajar aku merempuh MRR2 even jammed pon!),dua dua driver aku da xde,huhu,so kene drive sendiri,mama baba pon da start kasi drive ke UIA balik,itupun sbb abg da pulangkan kelisa,jgn harap la mama baba nak kasi bawak getz,mula2 aku cam tak suka kelisa,sbb xbest,yela kete pon da lame,but bila da tambah n baiki mcm2,drive,mcm sedap plak,minyak pon murah!rm20 da hampir stgh ok!fuuuhhh,kalo getz nak penuh 60-70 hengget jugaklaaa weyy.mane aku nak korek duet nak isi minyakkk.huhuhu,okla,sumenya pasal aku je pon,boring x bace?ke xde org bace pon?haha