26 September 2010

post mlm tadi

Ok..ehehe,tah pape ttbe ok plak?btw,now aku tgh baring kat seat blkg. Dsbbkan aku sorg je yg ikot beraya,huhu,xsenonoh,smbil tu on9 gne bb baba(curi2 amek :p)ok la kan? Dpt jugak update blog..atleast xdela membuang mase,ye x?sambil pk nak type ape,aku tdo :p penatlah,kepala berat, mate thp xle bukak sbb da bengkak xcukup tdo :( demi exam CA smlm..

Smlm lepas xckup tdo cz exam,aku tdo kol satu setengah pagi,pastu tebangun kol 7 suku m xdpt tdo lagi dah..adoi,ni mesti sbb da biase bgun awl plus bila da tbgun,alarm yana n mamai bersilang2 bunyi,nak tdo pon xleyh :( alarm bbunyi2,org nye xbgun2 gak +.+ 8 5 minit aku gerak br dua dua bangun..huuuuu,kelas kol 8 lak tu,gila jht en g klas lambat.

Tu jela eyh,cz xthn nak tdo aa,sori mun xpegi umah kau!aku actually nak pegi rumah laksa sarawak,aku nakkan laksa die tu,tapi pegi2 die gune caterer pulak :( kempunan aku,die kate esk baru die buat,huhu,btw so sorry!

Dsebabkan aku xdpt nak edit font bla bla sume tu,nnt bila da balik aku post eyh.hehe


nite