22 November 2010

First Time :D



hehe,hari hari yg lepas,kakak aku belanja mkn steamboat,huhu,ni first time ok?dulu penah dorg wat steamboat kat umah,but dat time aku xda :( heee,so,dijadikan cerita,hari khamis yg lepas,aku mengadu nak keluar kat kakak aku,dat time dia nak keluar,gila nak keluar ah dr rumah,nak g jalan2,adoi,xkesah la pegi mane2,janji keluar dari rumah,huuu,dan akhirnya,calling yah,seha dan de,resultnya,xkeluar kemana,huuu,sedih..

akhirnya aku keluar sorg2,haha!gila en?janji keluar juga!pegi bbuat gambar passport cz nak renew passport,nak beli tiket ke bandung for next year!only 3 days :( cz aku dah nak start sem tika itu,tp xpe,shopping non stop ok!huuu,lepas da siap semua,dpt call,akak aku ajak pegi alamanda,otw tu singgah presint15@presint diplomatik,ngeh3,sama je dua dua ni,singgah sana nak pegi renew passport,tengok2 da habis number,haruslah kan?da pukul 1 tengahari kot!aku pegi nape?sbb adek aku kate sane xramai org tahu,tengok2,hah amik!number pon da habis!

dah tu,straight la ke alamanda,jln2,pastu makan2,melayan budak2 kecil,penat!qtengah syok2 survey spec kat focus point,tibe2 tengok naim n nurin hilang,dok cari sampai toys r us,last2,dlm tandas,haiyya,berani sgt nurin ni bawak naim pegi tandas..okey,tamat.