14 November 2010

war is over!!

Last 2 weeks

aku mcm ni la dlm exam ca,cm,ungs n marketing T.T

Sudah habis sabtu petang,yeeehaaa!!

mlm tu mmg tebongkang habis!

exam saya da habis :) setelah lebih seminggu berhempas pulas mengadap buku,tekan2 calculator,meng'isolat'kan diri disebabkan segalanya last minute study..fuuhhh!!killer gila last two paper,aku mengaku,CA susah!aku da xnmpk future A- utk CA dlm slip nnt :( apetah lagi CM,saya harap C,je,bagi C pon saya da bsyukur!tolongla sir bagi saya C,saya xminx A,saya nak C je!xnak re*eat please!nape xtulis pkataan tu penoh?sbb xnak mention pon!huhu,xde pekataan tu dlm kamus hidup aku kat UIA!

huhu,habis je paper cm ptg pkul 5 30,kol 6 15 aku da ade dlm kete,haha,da xsanggup duduk kat UIA lagi da,cukupla seminggu lebih mcm org xbetol,bangun pagi bukak buku,bace sampai pagi esok nya,pastu tido 2-3jam,pastu bangun mmenanti exam sambil baca buku,habis exam,balik bace buku lagi,sebagai persiapan utk exam esoknya pula,dan rutin tu berulang lagi utk hari berikut.cuma lepas tu aku dpt tdo lame gila!dr pkul 8 smpai 7 pagi,huhu,release tension lepas marketing,but after dat pulun utk ca plak,tdo 2 jam je.esoknya cm kira2 tg habuk pon xbaca lagi!!

hadoi,rutin yg same tiap2 hari..sampai aku rase nak mkn pon mcm buang masa,tp kene mkn,nnt xleh fokus!huhu,sehinggakan nak drive pegi uia pon aku rasa buang masa!dgn itu mama hantar balik,haha!dlm kereta bolehla baca buku sikit,mmg sikit!4page je kot sepanjang perjalanan pegi gombak.. ;p balik pulak baba ambil!yeay,bestnya!da lame xbmanja mcm ni,sejak da boleh drive sendiri pegi gombak,xdenya mama baba nak hantar amik..kalau xdrive pon takat naik lrt balik uia :( huhu

mlm lepas balik tu,pegi mkn n jenguk tokmak,tengah 2ggu nak balik tu aku da tertidur kat sofa dia,heee,dala sedap sofa dia!pastu sambung tido dalam kereta and terus ke atas katil smapi pagi!tp en tp en!pkul 6 aku da terbangun!hadoiii,awl gila!mesti da terbiase bangun awl2..huhu.smlm pulak mama minx pegi pasar borong beli barang utk masak raya,aku pon pegila,nak beli daun palas,da beli2,rupenya tsalah beli,haha!tbeli daun kelapa rupenya ;p nasib baik boleh tukar,kui3

happy holiday ya kawan2!