03 June 2011

Nora Elena



semalam was the first time aku tengok nora elena.tupun setelah banyak kali di suggest oleh mamai utk tengok.selama ni xda masa.yelah,duduk pun di UIA.malas nak berebut tengok tv,waktu tayangan pulak pukul 7-8pm -.- time ni lagi xbaik keluar2 sgt.

baru je cite ni start aku dah tersengih2 tersenyum2 mcm kerang busuk.aish,xsmpai lima minit ok!sangat2 memikat hati.cerita ni memang sebijik dalam novel2!best!actually cerita ni mmg based on a novel pun!siapa yg suka baca novel boleh la try tengok cerita ni.yes,i know aku da terlambat,da bape banyak episodkan?haha.xpe.tengok online kat tv3 je :) sangat sweet!basically mereka kahwin bukan berdasarkan cinta,tapi terpaksa,so basically mereka bercinta lepas kahwin ;) mamai mmg suka cerita org cinta lepas kahwin ni.haha


mamai kata cerita ni lagi best dari cerita adamaya,actually mamai ni bukan org yg tengok drama melayu sangat.so aku mcm terujala,kalau mamai mmg dah terlekat ni mmg sahlah cerita tu best ;p tu yang aku tengok jugak tadi!

i'm so gonna kill mamai!kau buat aku tersuka.susahlah nak kena buat revision episod2 lepas pulak.nak kena follow up cerita ni lagi.habislah assignment aku wwoii!!!