16 June 2011

SMK Jalan Reko

dalam kelas tengah sesi suai kenal,cikgu sibuk tanya semua orang,sampai aku,mcm biasa,kenalkan diri.pastu...

cikgu : kamu dulu sekolah mana?
me : smk jaln reko kajang
cikgu : *angguk kepala*

pastu terus proceed org lain.mmg cikgu dah xtertanya apa2 dah.cikgu ni pun bekas cikgu kat sekolah2,confirm sgtla dia kenal nama sekolah tu.yang lain dia sibuk tanya mcm2 pasal sekolah dorg,tapi aku?x!!terus diam,terus tanya org lain.

apa?teruk sgt ke sekolah tu?jgn pandang rendah ok sekolah tu!teruk2 pun sekolah tu,3 org dari smk jalan reko masuk UIA ok!jadi org jugak!xhabis2 nak judge org ikut dia sekolah mana.XSEMESTINYA SEMUA YANG SEKOLAH SITU BODOH2 BELAKA.xsemestinya bila pandai akademik,practical pun dia boleh buat!!xguna kalau pandai akademik je.

padahal aku boleh je ckp "oh saya dulu sekolah seri al-amin bangi" .tapi aku xnak,sbb mmg usually aku ckp smk jln reko sbb suka nak tengok reaksi org aku pernah sekolah kat situ.selalunya mmg tanggapan org BURUK!susahla nak tengok muka org senyum,selalunya cemberut je dengar nama sekolah tu.

AKU BANGGA PERNAH SEKOLAH DI SMK JALAN REKO,KAJANG!