18 June 2011

Rokok

aku sangat xsukakan orang merokok.kalau ada yang merokok depan aku,depan2 aku akan buat signal yg aku seriously xsuka org tu merokok kat situ.contohnya tutup hidung or kipas2 depan hidung.dgn kwn2 pun aku ckp terang2 aku xsuka org merokok dekat ngan aku,thats why if they want to smoke.sila smoke jauh dari aku.aku xnak rosakkan organ dalaman aku dengan asap rokok yg ternyata memberi impak yang lebih teruk kepada penghidu dan bukannya kepada perokok.

but then,semua tu xberhenti di situ je,dalam bilik.haiyyaa,xtau nak kata apa,patutla kadang2 jln kat blok perempuan pagi2 buta,terbau asap rokok yg dari mana tah dtg.hmmm,hari rabu lepas,pukul 11 lebih tengah nak tidur,tiba-tiba terbau asap rokok.ya ALLAH,seriously xtahan!terus bangun bukak tingkap,bukak langsir,spray perfume LOLA banyak2 dalam bilik.pastu tidur bwh comforter,seksa yg amat!nak tidur pun xsenang!

selama ni aku selalu tengok perempuan tanpa segan silu merokok depan orang ramai.rupanya ada perempun jenis itu dlm bilik aku.seksanya!!patutla aku terdengar dorg ckp "green lite green lite" rupanya green lite utk merokok.hmmm

esoknya aku balik,aku bagi notis :

tolong jangan berasap dalam bilik ni bila org lain ada,terima kasih.harap paham.sgt xsuka bau tu.bukan nak cari gaduh.


xtahulah she take it in a good way or bad way,hopefully in a good way.but its not my fault,instead,university adalah tempat larangan merokok.and i have my right to report it to mahallah office.nasib baik tinggal 1 sem je lagi.then i'm off for practical!!!!!!can't wait...


habis lola.