29 June 2009

di kira kemalangan ke?

td after hantar izzat g ktm ukm,
aku balik..
izzat smpt lg pesan..
drive hati2..

mulenye,sume smooth je..

part ats bukit..
aku da nmpk
jarak kereta dkt gile..
but,boom!!
kereta wira warne emas tu da redah dulu..
laju!!
dan pergi lah dia sebegitu sahaja..

inilah hasilnya..

mule2 da cuak..
kaca2
dekat sikit..

klua2,tgok cermin je yg pecah =) side mirror sehat wala'fiat

adakah ini semua adalah kecuaian ku sendiri?
aku xsmpt deal pon ngan org tu..
sbb dia laju sgt..
n
if deal dgn dia pon..
x guna..
kang x psl2 lesen aku kena tarik balik..
nak tawu sbb ape?
sbb aku drive kereta yg xbersticker P
heee..jgn marah ye..

side mirror ade lg..
cume cermin je yg pecah..
so agak2 nak ganti mahal x??
anybody?

adakah ini di kira kemalangan?
hua!!help me~takot kena marah ngan parents!!