07 June 2009

rindu + takut

rindu nye kat ta'aruf week!!
rindu sgt bila tgok video tyme wat ombak..
thanx saffa cz record..
rindu *100
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

start hr ni..
cuti aku genap2 tggal sebulan je lg..
hmm..
bmakne..
7hb julai 09..
aku akan dafta kat gombak campus..
which means aku akan jaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh...
jauh dr rumah!!
haih..

7hb julai 09..
aku dan rakan2 pulak akan d ta'aruf kat sane..
aku bukan lg committee..
insyaALLAH aku akan cuba bg kejesama ngan kakak committee..
sbb aku da rase camne pnt nye nak conduct event ni..

n aku pulak yg akan d usher..
aku akan lbih bdikari d sana..
asrama pon sume jauh2..
ade yg kt atas bukit nnuuuuunnn...
bratus2 anak tangga kene daki..
br smpai..
haih..
hopefully slame 4 tahun kat sane aku xdtmptkan kat situ..
if yes,i dont really mind cz i hv car =)
but aku gune kat sane aje..
xkan bawa balik smpai umah..
sgt takot!!
lalu highway..
thru kl n ampang?
xsanggup~!!
jam..
oh no!!

hmm,but..
boleh gune afta raye aje..
cz of kos ma sis nak gune bile balik dr london t..
mengalah kejap =)
afta die balik london aku gune la =)
ma sis yg suruh amik dat car pon..
she said..
sng t nak kua bli brg ke ape ke..

nak tau??
aku dpt 1 lg berita gembira =)
my mok su yg keje kt ukay perdana..
keje ari rabu n jumaat..
which means..
aku boleh la tumpang die balik ari jumaat..
ngeee..
naseb baikla aku agak kamceng ngan die..
mata aku bsinar2 bila tawu berita gembira ini..
org lain nak sgt kluar dr umah..
ddk jauh2..
aku xnak..
xnak bjauhan dr umah..
my mama,baba..
g gombak pon aku da terase jauh nyeee..
naseb baek x g luar negare..
luar negare??
ko xlayak ah naya!!
ngehee,xpe..
xkesah pon xlayak..
aku happy dok malaysia =)

tp aku takut dok kat gombak..
msti bz..
bnyk assignment..
project..
if ikut my study plan..
tiap2 tahun aku de short sem..
itulah cbrn if aku tekad nak amik accountancy..
if not aku amik biz admin aje..
kurang skit bban blaja nye..
hmm..
nnt lah decide k?
tgok result..

but..
aku mampu ke hadapi semua ni??
cukup kuat ke??
cukup pandai ke??
da sedia ke aku?
hmm,sabarlah..
4 tahun je lg nak habis blaja..
redah jelah..

ops2..
1 more thing..
if ade ksmptn ag..
mebi aku nk libatkan diri utk ta'aruf week kt gombak pula =)
insyaALLAH..

hmm,tgok??
da bnyk sgt melalut..
smua ni klua spontan aje..
point sbnrnye..
rindu ta'aruf week..
n takot hidup kat gombak..
haha..
pai2..