06 June 2009

tragedi alamanda 2

fuuh,3hb arituh kami g mkn kat kenny..
sambot bday baba = 2hb..
br smbt cz 2hb baba n mama xbalik ag dr london =)
best!!lame xmkn ramai2..
inipon xcomplete famili aku..
huhu
mkn banyak2!!
poyo2 je xmkn tgari..
last2,dinner bantai habis!!
ngeee,yela,kite taleh bazerkan..
balik2 pulak tros tdo..
haha..
xpe2,b4 dat aku da exercise cr naim yg
HILANG!!
kelam kabot sume..
adoi..

mls nak cite pjg..
ni petikan dr blog adeq kuh..
amik eyh?
nayo mls nak type lah!!
haha

""lepas dah habis makan,bayar semua.kami pon keluar lah dari kenny. mama wan and nurin pergi cold storage,beli barang sedikit.suddenly!!kakak besuara. "eh!mane naim!???" kitorang semua melilau mate di sekeliling,takde!dalam kenny pon tak de! ah sudah!naim hilang.

kakak dah menangis dah.risau bangett.kitorang adik beradik pon cari lah kawsan dekat2,tak de jugak.sebab tak expect dia lari jaoh! abang pergi cari kat atas,tak silap aku.aku pon,okey,takde sape cari yang jauh2.aku pon pergi lah.cari.usya semua kedai.mph la,watson la,vinci la etc.

sampai kat bahagian tengah alam.aku cari kat situ jugak!mana lah tau dia main mesin2 yang di promote kan[sp datang alam baru2 ney,tau lah ye mesin ape].tapi tak de jugak! aku tertengok ade kaunter.tapi bukan kaunter pertanyaan,dia cam untuk beli rumah.aku tertimbul idea.kaunter pertanyaan!ingat nak tanya kat security kat kaunter tu! tapi..bila sampai kat situ! "NAIM!!!!" aku terus jerit.-pakcik yang dukong naim kat dalam kaunter pertanyaan terus pandang,and mamat2 and pakcik2 lain yang dok kerumun naim kat kaunter tu,dorang seems like,macam tengah main ngan naim=.=' - semua pandang,terkejot kot aku jerit.haha!naim pulak time aku panggil nama die.boleh lagi."eh.eh.hehehe.maksuuu"boleh gelak lagi!ade ke korang pernah dengar budak hilang tapi tak nangis?haha!wat the!!

then aku pergi kat pintu kaunter,terus tarik naim.orang tu sempat tanye satu soalan je kat aku.sebab aku rushing.haha.and and,tak sempat say thank you sebab jage naim.sorry!and THANK YOU.dorg pulak cakap naim reti cakap bahasa cina?aku pelik je.so wat dek je ar dengan statement dorg.

then otw nak pergi kat kakak,tibe2 kakak dah jalan towards me,ngan sorang makcik.dah meleleh2 air mata[bukan air liur ek!].rupanya makcik tu yang jumpa naim and bawak naim pergi kaunter pertanyaan.sebab.. naim jalan sorang2(tak silap kitorang time kitorang tengah makan!kat keny tuh,die sneak out!).dia tak sedar kot dia sorang2.dia jalan syok2.tibe2 teringat mak.dia slumber tanye kat makcik tu "mane mak?" and die membebel2 cakap ngan makcik tu ngan bahase die[english pelat] buat makcik tu ingat die reti cakap chinese.haha!tak salah jugak,sebab kalau korang dengar dia cakap pon,memang ligat lah otak korang nak pikir apa yang dia tengah cakap.english pelat.heh

then,time kakak jumpe naim tu,JEJAK KASIH(bak kate cet), kat depan kedai ape tah time tu,near the counter lah.nangis2 akak,peluk,cium naim.naim reaksi die.gelak. 'eh mak!*laugh*" haiya naim ni.Hepy Go Lucky je! buat pengetahuan,ni dah due kali naim hilang.ishk3

memang semua orang cuak lah plus tekejot dia hilang.mane tak nye,kitorang tak sedar pape die tak de kat kitorang. memang bersyukor lah.jumpa balik!ALHAMDULILLAH

he is a Super-duper Hyper Active Boy!hehe""

kakak risaw,naim happy

abeskan sup nurin

baba mama
mknn kiri
mknn kanan pula ;p
nyummy2..
snap2..
baba pgg `aimran,mama pgg naurah

sweet~!!

p/s : xdpt bygkan hidup tanpa naim!