23 June 2009

Facilitator

hey ya everybody..last friday i joined "kem pengurusan organisasi persatuan & kelab" as a faci.


1st day

agak kaku ngan mereka..ngehee,almaklumlah,br jmpe..tp ngan kak yam mcm da lame knl..gelak gile2 kt dlm kete razi..hihi,xleyh lupe!ptg tu bdak2 tuh de ice breaking..mlm prog dlm dewan aje!

dis is da place..c da beach?dkn UNITI tuh je..
kak yam,naya,yah kiss2..cute meyh!
the students of SMAP Kajang

2nd day

bgun2!!kok kokokok..kami di gerakkan oleh 'AYAM2',hihi,xbgun pown =p poyo aje!!tp dgrlah,pkul 5suku da berkokok dpn pintu,aiyyo..huhu..pagi tuh talk d sampaikan oleh pacik razi,supposed abg isma,but de emergency..so razi conduct..then session bersama pacik aniq,yg dban2 pacik hafiz plak..smbil tu,kami yg lain sbok siapkan bhn tok tresure hunt dorg ptg tuh..

wak2 treasure hunt best!!tiap2 kump mmg kne amik biodata tiap faci,so de 4 kump je yg bjaye dpt sume clue,n 1 kump aku minx pantun 4 rgkp,4 baris..ayt tgkp cintan punya,then deklamasikan smbil melutut kat aku!!kump ke 2 aku minx sajak 3 rgkp ayt jiwang n melutut gak,haha!kump ke 3 aku minx dorg nyanyi lagu aizat,'hanya kau yg mampu'..n kump last tuh aku mix dorg nyanyi lagu NEGARAKU,lagu SELANGOR n ungu 'andai ku tahu'..huhu,dorg sume sporting seyh!!hihi,t aku type sajak n pantun n upload rakaman dia skali..hihi..

mlm tuh lak,cekgu dorg bg situasi suwoh dorg lakonkan dlm bntuk meeting,de yg kene kcau ngan cekgu2 die,kesian,hmm..tp,if nak tawu,dorg pandai bcakap,bile dorg present kat dpn,bnyk gile fakta yg aku rase,aku sndiri pon br tawu sume tuh,if dorg xckp aku tataw la..huu..

me wif yah at cermin bulat jln =) meeting ker tuh??
putera amik bubo..
pu3 amik bubo
magic!!lalala

3rd day

kami smue tlajak!!dgr bunyi ayam,ayam gelak2..tp still tlajak smpai 6 suku..haih,bgun siap2,mandi,then g dtrn,dowg riadah..then mkn,afta mkn aku rushing tuka kasut,seluar,amik air,isi air,bwk first aid..sbb pg tu afta mkn br tawu nk g jungle trekking..huhu..stlah 2 tahun xjjk kaki kt dlm utan..lalala..

mule jungle trekking aku cam shock gile seyh,sbb tbe2 masok longkang n sbrang pagar..huhu..mule2 cam okey..mendatar je,aku pk,'ni ke jungle trekking dorg'..huhu,pastu~mak aih!!tggi seyh kene daki!!dala xwarm up,tros2 jungle trekking,smput gak arh!!adeq2 tuh smue prihatin =) hihi,tp hbis jugak lah air kami bg budak minum..huhu..then benti kat pantai jap..pantai tepi uniti yg kita main kayak dl tu..ngat x kwn2 al-amin ku,huhu..afta dat br balik..

rehat jap,siap n de majlis penutup..then sesi bsalaman,bgambar..sediyh2,feeling2 jap..huhu.dlm kul 3 budak2 tuh balik..then kami g mkn kt gerai cendol,lame gak borak..then balik,aku ngan yah naik ktm dr semban..dan smpai!!!tros tbongkang aku!!haha..

b4 jungle trekking

i'm in da jungle after 2 years.. afta jungle trekking~

he's very sporting~
afta jungle trekking!i'm so tired,cam komunis da ni~ me n yah wif penghulu~ wif group 3.sblh fi3..hoho
mereka balik..pakcik kopiah tu nak enterprem..kasi can lah..

nota kaki-->xkan lupe faci2 lain =) pacik aniq yg garang,pacik razi yg xtentu,pacik hafiz yg poyo!!kak yam yg suke glak.macik yah lg la aku xlupe..huhu