29 January 2011

dalam tidak sedar,aku mempatriotikkan diri

end year sale hari tu sempatlah aku borong toaster n 1new set of comforter,disebabkan time tu selalu sgt hujan,sampaikan nusaibah yg mmg terkenal dgn tempat yg sejuk mcm kat genting tu pun jadi mcm suhu UK bersalji ;p (haha,exagerate je lebeh ok!) tp mmg sejuk gila ok!mmg xtipu,sebelum ni selimut aku hanyalah mcm kain towel tu jeee,tapi besarlah..huhu


tapi2,di jadikan cerita,aku TERbeli sesuatu yg patriotik,haha!TER ok!bila balik hostel,smgt nak pasang bedsheet baru,bukak bukak la bungkusan tu,then sarungkan kat bantal,tengah sarung,tiba tiba




ni haaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!rasa nak pulang balik je!baru perasan!bengong!tula,tengok cantik kau rembat je kan!bukan nak tengok bunga apa,ish2..




utk tutup sikit,mcm ni lah rupanya,haha! :)




ni bedsheet lame :) yg dah berbakti utk aku lebeh dari 2tahun setengah,tp yg ni xde comforter,tu dulu mls nak minx beli baru,just curi je rumah punya :) jimatkan aku?haha!inilah cerita bulan merdeka aku...patutnya publish bulan 8 la -.- heeee