18 January 2011

saman menyaman

aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!hari ni hari kejatuhan aku!(selasa-18 jan 2011)dush!!huhuhu,sedih!tadi pegi meeting,pukul 8.30 malam,till 9.15..pastu pegi tuto BF,masuk2,tengok dorg tengah buat latihan(kelas patut pukul 8.30,tapi sebab aku ada meeting,so masuk lmbt sikit),aku pun keluarkan barang semua,nak mula menulis,tengok2,aku bawak pensil yg xda dakwat,haish!!!pastu xbawak pen n pensil yg lain pulak tu!!oleh kerana xda yg rapat sgt dgn aku,aku pun dgn lenggang nya keluar dr kelas tu,haih!!!!!nak menulis dgn apa kalau xda pen or pensil :( lepas 1kelas dah!dahlah kamis ni mmg rancang xnak pegi :( burn 2 kelas,dahlah next week exam bf on the 27th :'( !!!

lepas tu balik bilik,nampak fellow kat bilik bawah,aku pun buat muka slumber,konon2 baik..naik atas baru nak sorok charger laptop,sebab aku xrenew lagi,expired 5/1/11..haih!!mengeluh lagi!!!free2 saje dapat memo kena saman sebab fellow xnampak aku ada sticker -.-' haish,rosak!!rosak record baik aku yg xda saman!!!damn!!!!!!!!!!!xpelah,esok pagi2 lagi aku pegi mahallah office,so that nmpk la usaha utk atleast kurangkan saman.

hhaaaaaa...cukuplah dua kejadian ini,dgn meeting yg aku rasa baik xpayah pegi,disebabkan mereka letakkan CUMPULSORY dhujung ayatlah aku pegi jugakkkk..3 kejadian dah cukup utk buat aku update blog....

ini pulak update utk keesokannya,heeee,pagi2 pukul 9 30 dah pegi mahallah office,bawak memo kena saman n charger,masuk2 akak tu dah tau da nape pegi sana,dia dari jauh lagi dah nampak ade sticker,terus je dia waive kan saman aku :) weeee,bahagia weh!dia xexactly check pon sticker tu..aku pun diamkan jeee,lecturer LAW aku kata,kalau kita dah tau something,but kita diamkan saje,we're not committing fraud ;p haha!!yaaaaaa but ISLAM told us to disclose any defect or the truth even though it is hard for us kan.

haaaa,dats ol,entry ni da lapuk xberpublish dlm draft,haaa... :) till then,wassalam!