05 January 2011

none stop eating!!!

entry d type pada hari ahad yg lepas :)

yup!!memang non stop eating!fuhhh~sakit!tapi nak buat mcm mana,nilah benda yg aku xleh nak elak bila balik,MAKAN!tu sebab diet kat rumah sgt tidak menjadi ;p and selalu buat aku jadi sembelit,tepaksa tunggu balik uia utk berak,haish,sgt xsehat!

so hari ni pagi2 lg mama da mula sediakan brg utk masak tengahari,keluar lah ayam dan segala sayuran...our menu for today is spaghetti and roast chicken for lunch :) yummmiee!!roast chicken mama terbaik!!sedap gila!lagi2 bila panas,fuuhhh,xleh tahan la!dah penuh perot mkn spaghetti pon boleh kacau ayam lagi ;D bau dia sgt mengancam okay!!buka je foil tu,terus semerbak bau wangi ayam tu :) okay,rasa meleleh air liur buat entry ni,lepas ni nak pegi makan lagi lah ;p

lepas tu petang td mkn pulak sate n mihun,haiyyaaa,mlm ni mama buat ikan stim sebab dah defrost utk masak,so just masak even kitorg perot semua dah penuh ;p maybe akan di bawa pulang ke uia oleh diriku kot ;)

ketika aku bersama mama kat dapur tadi,aku nampak mama masak,ikan stim tuh...huhuhu,macam ni la lebih kurang dialognya :

me : masak lagi ma??? ;p
mama : tula,mama ni teruja nak masak hari ni
me : haha,yela,kalau masak pon xda org nak mkn
mama : tula!nak msk pon no point,so just beli,tp beli pon rase dia xbest..hmmm

disebabkan weekend aku ada,mama pon teruja lah nak masak segalanya,tapi sebenarnya,pagi td dlm pikiran aku mmg nak minx mama masak spaghetti dia ;p haha!tibe2 mama ckp nak msk spaghetti,perghh!!!naluri mak,tau anak dia nak mkn ape ;p wpun aku xsuarakan lagi permintaan aku ;) loveyoulahmama!

mama's spaghetti :))

da chicken is yumiee!!