06 May 2011

Add Drop

aku mempunyai sindrom cuti yg sgt teruk,aku xtahu kenapa,kali ni yang paling teruk dari sebelum2 ni,maybe sbb kwn2 aku cuti 5bulan,aku terasa mcm aku pun cuti 5 bulan kot -.-' padahal selasa minggu depan dah nak masuk balik dah,haiyyaa.lepas keluar result aku tengok lah jadual add drop,utk level 3 hari khamis 12.00 a.m.aku pon,okla,rilek2,padahal it was supposed to be malam lepas dapat result!!!!maksudnya aku mmg pikir hari khamis,tapi otak aku process malam jumaat,iaitu malam kepada hari khamis.so otak aku sebenarnye pikir add drop pada hari jumaat 12 a.m.


whats wrong with me?selalunya add drop ni masa penting yang aku akan ingat.haish,ni baru cuti 3 minggu,nasib baik aku xcuti 5bulan,karang bertambah2 karat otak aku!yg paling kesian ialah mamai -.- nak try amik shortsem,tengok2 masa kitorg dah habis.punyala beria2 aku ingatkan dia,tengok2 silap masa!!!!bersalah aje aku rasa.