06 May 2011

Busy day

hye,semalam n hari ni aku shopping sakan,hari kamis aku ada 400 dlm tangan,tapi aku hanya belanje RM302.6 dalam masa 2 jam ;) hehehe,pening sangat nak beli apa utk hamper family day IKRAM ni,tengok harga,kira2,budget2,mundar mandir sorang2 dalam Econsave,semua orang tengok aku beli barang yg sama banyak gila,yelah,utk 8 hamper,kenala beli banyak ye x?haha,peduli la orang tengok.PENUH sangat trolly aku,dahlah shopping sorang2,lagilah,bila bab nak angkut masuk kereta,mmg terkial2 laaa kena buat 2 trip.hehe

nila hasil shopping hari khamis

hari ni aku ada dpt 500 dlm tangan,100 bg ema minx belikan VICO kat mydin putrajaya,400 lg aku guna,tapi guna RM278.48 je ;) RM120 lebih..first destinasi aku pegi Giant,pastu g kilang Beryl's nak beli coklat,pastu pegi HPA,huhu..best keluar sorang2 ni,tapi pening ouh nak beli ape,yela,pakai duit orang ni xleh guna suka2 hati,kena fikir n budget betul2.huhu.

penat bershopping hari kedua,sedap dapat minum SLURPEE =)

nipun ada yg masih belum beli dan xtermasuk yg dah d masukkan dlm kotak

Dah Beli :
Munchy's Oat crunch
Lexus cracker
Cocopie
Nips Peanut
Cloud 9 sweets
Rokok Julies(Love Letter)
Julies Myvito cracker
Julies Sandwich
Cola radix
Sarsi Radix
Beryl's Strawberry Chocolate
Air kotak teh bunga

Belum Beli:
Vico
Hi Goat milk
Coffee

dah macam berjual dah ;p

ni pula yang dah di masuk dlm kotak,tapi ada lagi yg nk masukkan.

ada lagi 5 hamper xbuat lagi,sdg menuggu kotak,ok,xde rupe hamper kan bila dah guna kotak?haha,save budget weyh!kotak abg aku punya,free jee,xyah buang duit beli bakul lah apela.ni pengalaman pertama aku buat hamper,bagus jugak,lepas ni kalau ada pape event sng sikit,dah ada pengalaman,atleast dah tau nak beli apa,basically aku beli barang2 yg aku mkn,xberanilah beli benda yg aku xpernah rasa,kang xpasal2 xsedap,dahla pakai duit org.hehe,ok,banyak lagi nak kena buat.dahlah nak guna esok -.- ok bye.