20 May 2011

Nauwar

time final exam sem lepas,esoknya subjek Commercial Law kalau xsilap,aku mamai n yana lepak2 depan laptop,godek2 facebook,stalk org sana sini,hehe..pastu yana n mamai pun sibuk godek2 pic fb aku,pic yg tag2 dari org lain..then mereka jumpala gambar aku jadi model bidang terjun 2 tahun lepas,haha,actually xdelah bidang terjun pun,waktu tadika sampai darjah bape tah,aku ade jadi model baju muslimah utk budak2 kecik..xde pulak gambar time dulu2.




lepas jumpa gambar ni,dorg pun cakapla,

"wah,pasni mesti nampak naya kat mana2 muslimah magazines"

aku macam,what???haha..aku buat benda ni pun bukan nya berbayar..saja tolong2 makcik aku menggayakan baju2 dia..as apa yg korg tengok,boleh nmpk kan aku kayu gila!haha,baru2 ni makcik aku mintak tolong lagi..waktu shooting hari tuh..eh jap2,ape?SHOOTING?wahhh,haha,ada gaya orang yg belakon2 tu tak? ;) waktu shooting tu dia suruh lah gayekan pose2 standard kalau aku jumpa camera,pastu aku pun buatla ~peace~,then dia gelak -.-' bengong!tadi suruh,pastu gelak,xkasi pulak buat camtu..

macam nila aku selalu pose -.-





ni gambar shooting baru2 ni,ada beberapa je,makcik aku xmasukkan semua lagi..
kayu betul aku..oh ye,ni link kedai on9 dia-NAUWAR-ada gak kat fb,cari lah sendiri ya.