22 May 2011

Assistant Invigilator at CFS PJ

yahooo!!gaji dah masuk :) xbanyak pun,xmencecah 300 pun,tapi worth it la kan?keje pun xsmpai seminggu,pastu kerja pun xdelah susah,pastu free2 je org bayarkan ;p haha,actually aku keje jaga periksa kat UIA,before this penah jugak keje kat situ,time tu aku baru lepas SPM..Keje ni penat tu xdela jugak,ada 1-2 kali je aku rasa penat sgt jaga venue tu.

yg paling teruk time jage exam kat AMF hall,time tu subject math 2 for engin,math 2 for others,haha.ramai gila kot pegi tandas!!sampai kertas utk tulis if keluar g tandas pun xcukup,padahal banyak kot provide,haish...xlarat aku dok ngeko bontot dorg pegi tandas..aku pikir time tu "susah sgt kot paper math 2 ni sampai ramai yg tercirit2" hehe

ada pulak time exam arab,ustaz tu siap buat lawak,budak tu gelak2 lagi -,- pelik aku,1 kelas pulak tu terbahak,aku pk "dorg ni exam ke kelas?" siap boleh meniru lagi.ish2.sekarang boleh la meniru,baru kat CFS,kat main campus nnt xtahulahh.

time ni hall xpenuh

kaki patah n bersimen pun semangat pegi exam tau!aku siap penah pk nak buat2 pengsan time hari exam -.-' ish2,malunya kat this boy



penat gila ok bediri!sampai last day tu dah xlarat,duduk atas simen terus!

ni setengah dari pekerja2 nya.